|
(095) 278-03-60
(067) 674-38-13
(095) 2XX-XX-XX
(067) 6XX-XX-XX Показать номера |
Немає товарів
Стандартна — в будні дні з 11:00 до 18:00. За годину до доставки с вами св'яжуться.
Послуги: доставка, доставка + занос, доставка + занос + сбірка.
Термінова — (замовлення оформлене до 12:00) — доставка на наступний день або через день у зручний для НАС час.
Послуги: доставка, доставка + занос (по приводу сбірки обговорювати с Логістом)
Суботня доставка — у зручну для НАС субботу, протягом дня.
Услуги: доставка, доставка + занос, доставка + занос + сборка.
Вартість доставки по Киеву вказана у карточці товара.
* Вартість доставки товару вартістю до 1500 грн – згідно з тарифами Нової Пошти. Ціни є актуальними, якщо інше не зазначено безпосередньо в карточці товару.
Вартість доставки товара вартістю до 1500 грн = за тарифами перевізника НП.
Можливе замовлення наступних послуг:
— Доставка
— Доставка + занос
— Доставка + занос + збірка
— Установка спортивних куточків, пісочниць, дитячих гірок і комплексів
Компанія «Mebel-baby» для Вашої зручності пропонує доставку наступними компаніями-перевізниками:
«Нова Пошта»:
— Ви вносите передоплату за замовлення в розмірі 50%, залишок оплати здійснюється за фактом отримання (післяплата), що становить 35 грн + 2% від суми накладеного платежу + оплата доставки при отриманні на складі Нової Пошти.
— Ви вносите 100% передоплату на картку Альфа-Банку + оплачуєте доставку при отриманні замовлення на складі Нової Пошти.
Доставка «Делівері»:
Ви робите 100% передоплату замовленого товару на карту Альфа-Банку + оплата доставки при отриманні на складі Делівері.
Адресна доставка — "до дверей" і вартість заносу (підйому) товару, якщо такі послуги потрібні, сплачується відповідно до тарифів транспортної компанії. Вартість доставки формується компанією-перевізником, виходячи з габаритів, ваги, а також місця призначення доставки. Приблизну вартість доставки у ваше місто, а також вартість додаткових послуг ви можете дізнатися зателефонувавши на гарячу лінію перевізника:
Нова пошта 0 800 500 609
Делівері 0 800 509 509
УВАГА!!! Перед відправкою вантажу ми обов'язково оглядаємо товар і страхуємо його на повну вартість. У разі виникнення проблем з товаром за виною перевізника (загублений, пошкоджений, та т.п.). Вам обов'язково слід зателефонувати нашому продавцю-консультанту і тільки після цього обов'язково складаєте «Акт рекламації» у офісі компанії перевізника, в якому вказуєте причину рекламації.
Без оформлення даного акту, ми не зможемо допомогти вам вирішити дану проблему. Після виконання всіх вищевказаних дій подальші переговори з компанією-перевізником ведемо ми. Вам буде відправлено новий товар, якщо такий є в наявності на складі, або ви зможете зробити нове замовлення, або ж вам будуть повернуті гроші. У разі якщо після отримання товару ви визначили що він вам не підходить, ви можете відмовитися від нього, відправивши його нам назад. Вам буде повернено передоплату у тому разі, якщо товар не був у використанні.
Mebel-baby радить використовувати компанію Нова Пошта для доставки ваших замовлень. Їхні послуги дорожче, ніж у інших аналогічних компаній, але у Нової Пошти рідко відбуваються пошкодження під час перевезення. Навіть якщо така неприємність сталася — вони завжди сплачують страхову компенсацію.
Рекомендуємо до перегляду реальний випадок доставки меблів у наших клієнтів не через Нову пошту.
Самовивіз великогабаритної продукції відбувається, тільки зі складу Продавця (с. Шпитьки Київська обл.) за попередньою домовленістю з Вашим менеджером або зі зручного для вас відділення компанії перевізника (Нова пошта, Делівері).
— самовивіз передбачає також відкриття упаковок на складі Продавця для перевірки якості та комплектності продукції
— у разі самостійного вивезення продукції на території Продавця (с. Шпитьки Київська обл.), Покупець САМОСТІЙНО здійснює винос, а також перевірку
Усі претензії щодо якості меблів та її комплектності після здійснення перевірки та самовивезення магазином не приймаються!
* Самовивіз можливий для всіх товарів (якщо інше не зазначено в описі бажаного товару)